نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید
سرخط خبرها

نتایج هفته بیست و نهم+ جدول لیگ برتر| رقابت شانه‌به‌شانه برای بقا و سهمیه آسیایی

  • کد خبر: ۳۹۰۱۳
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷
نتایج هفته بیست و نهم+ جدول لیگ برتر| رقابت شانه‌به‌شانه برای بقا و سهمیه آسیایی
هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر با برگزاری هشت دیدار به پایان رسید.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امشب به صورت همزمان در هشت ورزشگاه برگزار شد و با توجه به نتایج به دست‌آمده، شاهین بوشهر نخستین تیم سقوط کننده به لیگ یک لقب گرفت.

شاهین بوشهر که با ۲۲ امتیاز در انتهای جدول قرار داشت، امشب در آبادان با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل صنعت نفت مغلوب شد تا فاصله اش با تیم چهاردهم لیگ به ۵ امتیاز افزایش یابد و پرونده حضورش در لیگ برتر خیلی زود بسته شود.


بیشتر بخوانید:

کامیابی‌نیا قضاوت دربی را از سیدعلی گرفت؟


حرکت زیبای رامین رضاییان در حمایت از جیمی‌جامپ قطری+ ویدئو


اولین بازیکن مازاد لیست فرهاد مجیدی مشخص شد

 

ویدئو ایست قلبی سرپرست ماشین‌سازی در دربی تبریز


پرسپولیس نیز در سیرجان با اینکه از دقیقه ۱۵ ده نفره شده بود، اما توانست بازی ۲ بر ۰ باخته در نیمه نخست را با پیروزی عوض کند. احمد نوراللهی، مهدی ترابی و علی علیپور گلزنان پرسپولیس در این دیدار بودند.

اما این پایان کار نبود و گل‌گهری ها که برای بقا نیاز مبرمی به امتیازات این دیدار داشتند در دقیقه ششم وقت های تلف شده، گل سوم را وارد دروازه رادووشویچ کردند تا بازنده از زمین خارج نشوند.

این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان رسید.

ویدئو گل‌های دیدار پرسپولیس و گل گهر

 
 
 
 
 
 

ویدئو تونل افتخار گل گهری‌ها برای ورود پرسپولیس قهرمان

 

ویدئو اخراج مستقیم کمال کامیابی نیا مقابل گل گهر

 
استقلال نیز که برای قطعی نمودن سهمیه آسیایی خود نیاز به پیروزی داشت در نهایت در یک دیدار پایاپای مقابل پیکان به نتیجه ای بهتر از تساوی دست نیافت. گل استقلال در این دیدار را علی کریمی به ثمر رساند.
 

ویدئو گل‌های دیدار استقلال و پیکان


 
شهرخودرو خراسان هم در اصفهان به مصاف سپاهانی رفت که غرق در حاشیه بود، اما شاگردان سهراب بختیاری‌زاده از این فرصت ایده‌آل استفاده نکردند و در نهایت با نتیجه دو بر صفر قافیه را به رقیب بی سرمربی خود واگذار کردند.

شایان مصلح و سروش رفیعی گلزنان این دیدار بودند. شوت سرکش مهدی کیانی در نیمه نخست نیز به تیرک دروازه رحمتی برخورد کرد.  

تراکتور در تبریز میزبان ماشین سازی بود و در نهایت همانطور که پیش بینی می‌شد، توانست تیم اول زنوزی، تیم دوم تبریز را شکست دهد. تراکتور در این دیدار با دو گلی که به ثمر رساند جایگاه خود را برای آسیایی شدن تثبیت کرد.

محمدرضا آزادی و رضا اسدی گلزنان تراکتور بودند. تک گل ماشین سازی را فردین عابدینی به ثمر رساند.
 
دیگر دیدارهای این هفته با تساوی بدون گل پایان یافت. حالا با این تفاسیر به جز شاهین که سقوط و پرسپولیس که قهرمانی خود را قطعی کرده، چهار تیم برای کسب سهمیه آسیایی و هفت تیم برای بقا در لیگ برتر در هفته پایانی لیگ برتر می‌جنگند. 

جدول لیگ برتر فوتبال

نتایج هفته بیست و نهم+ جدول لیگ برتر| رقابت شانه‌به‌شانه برای بقا و سهمیه آسیایی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->